Altres ofertes i propostes de Casa Rural cal Carreter Turisme Rural Garrotxa
Castanyada 2021 entre volcans a la Garrotxa
Castanyada 2021 entre volcans a la Garrotxa. A casa Rural cal Carreter Turisme Rural us proposem aprofitar una escapada de tres dies per gaudir de la festa més tradicional de la tardor, la Castanyada. Apropa’t a la natura, gaudeix del nostre entorn amb els colors i les fragàncies que ens regala la tardor i l’espectacle de colors que els boscos i fagedes ens preparen. Respirar aire pur i gaudir de la natura, volem compartir amb tots vosaltres la millor época de l’ any al nou Cal Carreter . Us proposem una estada en mitja pensió amb les nostres instal.lacions, la cuina i els fogons de la Núria.
Gaudiu amb amics o parella de la tardor d’enguany a la nostre casa rural en un ambient segur, sense aglomeracions i amb un protocol de seguretat per la vostra i la nostra tranquil.litat, en plena natura i amb uns espais confortables. Us oferim una proposta en regim de mitja pensió.
Us proposem descobrir la Garrotxa des del nostre allotjament amb encant a l’ entorn del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.
T’ho perdràs?
- Allotjament en habitació doble estandard. (ocupada per dues persones)
- Règim de mitja pensió.
- Extres i begudes als àpats.
- Del 29 d’Octubre al 01 de Novembre 2021. (règim de mitja pensió)
- Entrada a a partir de les 17’00 hores,
- Sortida fins a les 11’00 hores.
- No acumulable amb altres promocions.
- PREU PER PERSONA EN HABITACIÓ DOBLE: 219,00€ (en règim de mitja pensió 3 nits)

Altres ofertes i propostes
